Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

luni, 1 martie 2010

Bancuri

Bancurile saptamanii
Sotul o suna pe sotie:
- Draga, ce-ti plac mai mult, bananele sau capsunile?
- Ah iubitule esti la piata, zise sotia cu gandul sa-i mai zica sa ia si niste verdeturi.
- Nu, sunt la farmacie...


Babuta merge pe calea ferata si din urma se apropie trenul fluierand. Babuta zice fara se se intoarca :
- Fetele cuminti nu intorc capul la fluieraturi…!

Face rost Bula de o tigara cu marijuana. O palmeaza bine, ajunge acasa si se grabeste in balcon s'o fumeze.
Aprinde tigara, trage 2 fumuri... asteapta.. nimic:
- Ce dreq tigara e asta, nu simt nimic, am dat o groaza de bani, nu'si face efectul...Ia sa mai trag un fum....
Mai trage un fum.. nimic... mai trage unul.. nimic.. termina tigara:
- Nu pot sa cred ce teapa am luat, nici macar tutun normal nu e in ea.. si am ramas si fara bani..
Deodata vede pe cer ceva ca o minge de foc, aparand si disparand dupa blocuri rapid. Se gandeste:
- Ce dreq acu?!! Suntem atacati? Ce'a fost asta?...
Peste putin timp, apare iar mingea de foc din acelasi loc si disparand fix in acelasi loc.
- Imi joaca mintea feste.. o fi de la tigara.. oricum slaba halucinatie..
Intra in casa. Acolo o vede pe maica'sa speriata si ingrijorata, care incepe sa urle:
- Unde ai fost Bula fara sa lasi o vorba, sa stim si noi, am sunat pe la prietenii tai... nimeni nu stia nimic de tine, am sunat la politie, te'am dat disparut. Spune repede!!
- Cum mama?? Am fost pe balcon si am fumat o tigara!!
- Faci misto de mine acum??!! DOUA ZILE??!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer