Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

joi, 11 martie 2010

Test de inteligenta funny - Ghiceste cantecul

Un om sarac statea pe un scaun la bar. Langa el, un barbat a scos din buzunar un teanc de bancnote pentru a-si achita nota. Cand a vazut banii, saracul s-a intors catre bogatas si i-a spus: " Am un talent incredibil. Stiu orice cantec care a fost cantat pana acum".
Bogatasul a inceput sa rada.
Saracul a continuat: "Am curajul sa pariez pe toti banii din portofelul tau ca pot sa iti cant o melodie autentica(existenta pe piata) cu orice nume de fata ai alege tu"
Bogatasul a ras din nou si i-a raspuns: " Ce-ar fi sa-mi canti o melodie in care sa existe numele fetei mele Mirabela Ioana Catalina?"
Dupa aceasta saracul a plecat acasa bogat si bogatul a plecat acasa sarac.

Ce melodie i-a cantat saracul?

3 comentarii:

Rubby-Roy spunea...

... sa traiasca, laaaaaaaaaaaaa
muuuuuuulti
aaaaaaaaaaaaaaaani!
:D :D :D :D

Octavus spunea...

Felicitari !! Daca nu treceau cele 44 de pahare iti rezervam unul :)

PS: totusi ar fi putut sa-i cante si vesnica pomenire ..sau ceva de genul asta :)

judy spunea...

Na...la asta nu m-am gandit!!!Tot saraca am ramas!!!

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer