Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

miercuri, 10 martie 2010

Papagalii preotului

O tipa frumoasa , blonda si extrem de apetisanta avea o papagalita,care o imita mai mereu... Cand ajungea acasa ea obisnuia sa se aseze in fata oglinzii spunand: "sunt frumoasa,sexi si imi place sa ma f*t"... Papagalita la fel repeta dupa ea...toate bune...intr-o zi vine un preot in vizita:
- Vai ce papagal frumos aveti...

Dupa care papagalita incepe : "sunt frumoasa, sexi si imi place sa ma f*t", preotul oripilat spune:
- Vai cum se poate una ca asta , eu am 2 papagali care citesc din biblie si se roaga toata ziua...da-mi papagalita mie 2-3 zile...sa o reeduc...zis si facut.
Ajunge papagalita in mijlocul papagalilor preotului si incepe cum era invatata :
- "Sunt frumoasa, sexi si imi place sa ma f*t" ,
La care unul din papagali zice:
- Vezi ba  ca nu ne-am rugat degeaba??!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer