Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

luni, 1 martie 2010

Femeia cu 200 de orgasme pe zi - blestem sau binecuvantare?

Sarah are 24 de ani, si sufera de o afectiune care le-ar putea face indivioase pe multe femei. Pentru ea, este insa un cosmar, scrie News of the World.
Simpatica tanara, pe nume Sarah Carmen sufera de un sindrom sexual, care o face extreme de sensibila la aproape ... orice.

Zdruncinaturile din metrou, caldura de la uscatorul de par, sau miscarea ritmica a unui xerox... o fac sa juiseze.

Presiunea sangelui catre organele sale sexuale creste extrem de rapid, iar tanara nu isi poate controla senzatiile.

Potrivit News of the World, Sarah a avut 5 orgasme doar in cursul interviului de 40 de minute cu unul dintre ziaristii publicatiei.

Sarah Carmen declara: ''Uneori, am parte de atat de mult sex incat incep sa ma plictisesc de el. Iar barbatii cu care ma culc nu par sa faca efort deloc, pentru ca eu ating climaxul foarte usor.''


Sarah, care locuieste la Londra, a dezvoltat sindromul dupa ce i-au fost prescrise anti-depresive, la 19 ani. Crede ca starea in care se afla este legata de efectul acestor medicamente.

Ea declara: ''In doar cateva saptamani, au inceput sa fiu tot mai excitata, si de cateva ori pe zi au experimentat orgasme care pareau sa nu se mai sfarseasca. Am inceput in pat, unde partidele de sex durau peste o ora, iar prietenul meu nu era socat de cate ori pot avea orgasm.''

''Apoi s-a intamplat si dupa sex. Am inceput sa ma gandesc la ce faceam in pat, si am devenit excitata, apoi am atins climaxul'', declara Sahar, pentru News of The World.

''In sase luni, am avut 150 de orgasme pe zi, apoi am ajuns la peste 200.''

Tanara s-a despartit pe prietenul ei, iar noul partener a incercat si el fara prea mare succes sa ii satisfaca dorintele sexuale exagerate.

''As vrea sa se incheie, sa inceteze si sa am si eu putina liniste'', spune fata. Sarah este cosmeticiana, iar uscatorul de par si periile ii provoaca probleme.

''Unele dintre clientele mele obisnuite imi cunosc problema. Altora imi este greu sa le explic', declara Sarah, care adauga ca este in prezent intr-un tratament, care o face sa se simta ceva mai bine.

Prietenele lui Sarah o indiviaza. Familia insa, stie prin ce trece fata, si nu se bucura deloc.

Tanara declara insa: ''Sunt norocoasa, pentru ca oamenii din jurul meu sunt foarte buni si grijulii, iar problema pe care o am este mai putin jenanta, in felul acesta.'' sursa

1 comentarii:

Crisa spunea...

ma gandesc: cum isi manifesta bunatatea si grija, acei oameni din jurul ei ?

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer