Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

miercuri, 17 februarie 2010

NU mai bateti copiii!

Majoritatea populatiei tinde sa creada ca nu e bine sa-ti "pocnesti" copiii, asa incat eu am incercat alte metode de a-mi controla copiii atunci cand au "unul din momentele acelea".
O metoda pe care am gasit-o foarte eficienta este aceea de a scoate copilul la o plimbare cu masina si de a avea o discutie cu el.
Fie ca e din cauza vibratiilor masinii, fie pur si simplu pentru ca sunt sustrasi de la alte surse de distragere a atentiei ca TV, Jocuri Video, Computer, IPod, etc, oricum,cert este ca de obicei copiii mei se calmeaza imediat si se comporta foarte bine dupa o plimbare cu masinaa.
Conteaza deasemenea foarte mult sa-i privesti drept in ochi in tot acest timp.
Am inclus mai jos o fotografie de la ultima plimbare cu baiatul meu, in caz ca doriti sa procedati in acelasi mod.



 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer