Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

miercuri, 17 februarie 2010

Bancuri



La ora de matematica invatatoarea ii intreaba pe copii: - Trei vrabii stau pe o craca. Pe una o impuscam. Cate raman atunci pe craca? - Nici una, pentru ca celalalte isi iau zborul. - Matematic nu este corect, Gigele, dar iti apreciez totusi logica. , - Doamna invatatoare! As dori sa intreb si eu ceva: trei femei mananca inghetata pe strada. Una o musca, una o linge iar cealalta o suge. Care dintre ele este casatorita? Invatatoarea se gandeste. - Cea care o suge. - Din pacate nu, ci cea care poarta verigheta, dar va apreciez totusi logica!


Un tip stand la coada la o casa, observa o blondina super sexy si ea la coada, ceva mai in spate. Blondina il saluta cu un fluturat de mina si-i zimbeste prietenos.... Tipului nu-i vine sa creada ca o tipa atit de bine il cunoaste si evident o abordeaza:
- Scuzati, ne cunoastem cumva?
- Nu sint chiar sigura, dar cred ca sunteti tatal unuia din copiii mei, raspunde frumusetea.
Tipul isi aduce aminte de singura data cind si-a inselat sotia.
- Dumnezeule, deci esti dansatoarea de stripteasse cu care am petrecut in seara dinaintea nuntii pe masa de ping-pong, de fata cu toti baietii ....in timp ce colega ta ma biciuia cu telina uda si-mi baga un castravete in fund?
- Nu, raspunde tipa rece, sunt profesoara de romana a fiului dumneavoastra

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer