Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

duminică, 14 februarie 2010

Tipuri de orgasm

    1.Astmatica: Aahh...ahhh...ahhh!
    2.Geografica: Aici, aici, aici, aici!
    3.Matematiciana: Mai mult, mai mult, mai mult, mai mult!
    4.Religioasa : Oh Doamne, oh Doamne!
    5.Sinucigasa: Mor, mor!
    6.Criminala: Daca te opresti acum, te omor!
    7.Zootehnista: Vino taurul meu, vino!
    8.Cheerleader: Da-i...da-i...da-i!
    9.Profesoara de engleza: Oh... yes, oh...good...
    10.Tipul manager de proiect: Nu te opri! Continua, continua!
    11.Negativa: Nuuu, nuuuuuu!
    12.Pozitiva: Da...da...da!
    13.Profesoara: Da...asa...pe acolo...foarte bine...corect...perfect.
    14.Dezinformata : Ce e asta?... De ce?... Ce-mi faci?
    15.Analista de sistem: OK. Procesul s-a terminat cu succes.
    16.Clarvazatoarea: Simt ca vine... aproape ca a venit... il vad, il vad.
    17.Mincinoasa: Oh, oh, acuma da-te jos!
    18.Nehotarata: Oh da, oh nu, Oh Doamne...
    19.Sportiva: Ma duc, ma duuuuuc, am fost!
    20.Orgasmul profetic: Vin; Viiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer