Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

luni, 22 februarie 2010

Foarte probabil sa fie un caz real.. poate mai multe

El: Eu comand o pizza. Vrei si tu ceva?
Ea: Nu.
 El: Ok.
 Ea: ... sau poate...
 El: Ei, ce anume?
 Ea: Nu stiu.
 El: Nu stii daca vrei ceva?
 Ea: Nu.
 El: Ti-e foame?
 Ea: Nu stiu, poate putin.
 El: Ce inseamna poate putin?
 Ea: Inseamna ca nu sunt sigura.
 El: Mie cand mi-e foame, eu stiu.
 Ea: Poate o sa-mi fie foame mai incolo.
 El: Deci iti comand si tie una.
 Ea: Si daca totusi nici mai tarziu nu vreau...
 El: Atunci n-o mananci.
 Ea: Asta ar fi risipa...
 El: Atunci o mananci maine .
 Ea: Si daca mainenu am pofta de pizza?
 El: Pizza poti sa mananci oricand.
 Ea: Eu nu.
 El: Atunci alege altceva.
 Ea: Dar nu vreau nimic altceva.
 El: Deci pizza.
 Ea: Nu.
 El: Deci nimic.
 Ea: Ba da.
 El: Cred ca innebunesc.
 Ea: De ce nu-ti comanzi tu ceva...
 El: Cum crezi.
 Ea: Dar ia pizza cu sunca.
 El: Dar nu-mi place sunca.
 Ea: Mie da.
 El: Credeam ca trebuie sa-mi comand MIE ceva...
 Ea: Pai asa si faci.
 El: Si atunci de ce cu sunca?
 Ea: In cazul in care mi se face si mie pofta...
 El: Si?
 Ea: Crezi ca vreau sa mananc ceva ce nu-mi place?
 El: Cum adica tu?
 Ea: De ce nu?
 El: Stai un pic: Eu sa-mi comand MIE ceva, ce TU o sa mananci, in
 cazul in care eventual o sa ti se faca foame???
 Ea: Exact.
 El: Si eu ce-o sa mananc?
 Ea: Pai poate nici n-o sa-mi fie foame...

 COMENTARIU:
 Judecatorul l-a absolvit pe inculpat de acuzatia de omor in stare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer