Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

miercuri, 17 februarie 2010

La scoala

Vine Goghi acasa si in carnetu de note are 2 la educatia fizica Tacsu: - Goghi, cum dracu tu baiat sportiv, care si acasa faci sport si te ridici la bara ai 2 la educatia fizica Goghi: - Profu de educatie fizica zice, Goghi ridica un picior, eu ridic un picior, dupa aia zice Goghi ridica-l pe celalalt, si eu zic pai crezi ca pot sa stau in p*%a, si mi-a pus 2. Tacsu: - Bravo Goghi, bine ai facut!

A doua zi vine Goghi acasa se uita tac-su in carnetu de note are 2 la literatura.
Tacsu: - Goghi, cum ma tu baiat destept, care citesti toata ziua ai 2 la literatura
Goghi: - Profu de literatura ne-a pus sa compunem cate o poezie, si eu am compus
Cocosel cu gatul gol
bate toba prin ocol
Bate dimineata tare
Nu lasa copii sa doarma, f*t*tul de cocos
Tacsu: - Brava Goghi chiar ca e f*t*t cocoselu daca nu lasa copii sa doarma
 
A treia zi ajunge acasa de la scoala si ii spune tatalui:
          - Am luat 2  la matematica azi .....
          - Ce s-a intamplat?
          - Pai m-a intrebat profesorul 'Cat fac 3 x 2?' si  eu am spus '6'
          - Pai .. e corect.
          - Stiu, dupa care m-a intrebat 'Cat fac 2 x 3?'
          - Si care p*&a mea e diferenta?
Asta am spus si eu...
 
Vine a 4-a zi Goghi acasa si ii zice lu tacsu ca l-a dat afara de la scaoala de tot.
-Pai  de ce?
- Pai m-au chemat in cancelarie, intru eu acolo cand ma uit : profu de matematica, profu de educatie fizica, profu de literatura si profu de geografie
- Pai ce p*&a mea cauta profu de geografie acolo?
- Pai asta i-am intrebat si eu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer