Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

marți, 9 februarie 2010

Formulari cotidiene în birou

Mic îndreptar pentru
formulari cotidiene în birou





 în loc de: Ma doare-n cur.
se spune: Privesc problema aceasta cu mari emotii.



în loc de: Ce-am eu de-aface cu rahatul asta?
se spune: N-am fost cooptat de la început în acest proiect.



în loc de: Lucrarea asta e un cacat!!
se spune:  Ah, o provocare interesanta!





în loc de: Sefule, poti sa ma pupi in fund, eu chestia asta  n-o fac!
se spune: Din motive tehnice rezolvarea acestei lucrari va întârzia.





în loc de: Pastele m...., tembelii astia nu mi-au spus nimic!
se spune: Cred ca este necesar sa îmbunatatim comunicatia în colectivul nostru.





în loc de: Tâmpita asta nu-ntelege nimic!
se spune: Colegei noastre nu i s-au adus lamuririle necesare.




în loc de: Mi-e indifirent, boule!
se spune: Din pacate nu va pot sprijini în finalizarea proiectului.





în loc de: Am stiut de la-nceput ca va iesi un rahat!
se spune: Scuzele mele, v-as fi avertizat daca mi s-ar fi trasat sarcina.




în loc de: Idiotul asta face o prostie dupa alta!
se spune: Probabil ca n-am gasit înca pozitia cea mai potrivita pentru el.





în loc de: Suntem în rahat!!!
se spune: Indicele productivitatii întreprinderii noastre arata o usoara scadere.





în loc de: Vaca asta habar n-are !
se spune: Vom largi cercul competentelor dumneavoastra.





în loc de: No, iar te-ai culcat cu seful?
se spune:Felicitari pentru avansare! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer