Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

marți, 2 februarie 2010

Of, barbatii !!!


Atmosfera din restaurant era intimã si plãcutã. Oglinzile mari, mobila cu tentã de secol 19, lumina blândã, muzica în surdinã creau o senzatie de bine. Ea simtea cã el are sã-i spunã ceva important. El întârzia momentul, discutând plãcute banalitãti, parcã dorind sã prelungeascã deliciul clipei.

Stii - spuse el emotionat- trebuie sã-þi mãrturisesc ceva.

Da, te ascult - spuse ea, si parcã se îmbujorã puþin.

Desi nu ne cunoastem de chiar asa mult timp, trebuie sã-ti mãrturisesc cã mã simt extraordinar de bine cu tine - spuse el luând-o de mânã.

Da, si eu simt la fel - spuse ea punându-si cealaltã mânã peste mâna lui.

Stii, am avut o viatã zbuciumatã, dar am ajuns la o concluzie.

Care ?

Cã orice fel de necazuri ai avea, în viatã e mai bine sã le împarti cu cineva.

Da, ai mare dreptate. În doi e întotdeauna altfel.

Mã bucur cã simti la fel.

Da dragul meu.

Draga mea. De aceea.of, nu-mi gãsesc cuvintele.

Fii natural.

.de aceea, m-am gândit sã te rog ceva, dacã accepti.

Spune dragul meu.

Mã gândeam cã relatia noastrã a ajuns la un punct în care ar trebui sã evolueze din punct de vedere al încrederii reciproce si al angajamentului.

Of, nu mã mai fierbe, spune-o odatã !

Ai putea sã-mi imprumuti 2000 de euro ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer