Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

vineri, 12 februarie 2010

Bancuri

Jozhi ii zice lu' Ion:
-Mai, Ioanie vreau sa rog la tine sa inveti la mine limba romana. Vreu sa zici la mine ce diferenta-i intre bai si catastrofa?
- Mai, Jozhi, vezi tu, io am o turma mare ghe oi. Daca, Domne feri, da molima peste ele si more tache, ei, asta-i bai. asta-i bai mare. Da', daca da cu bomba peste Budapesta si omora tat, apai, asta-i catastrofa, da' nu-i bai...



Eu am ajuns, in sfarsit, la o intelegere cu sotia mea. O zi ma duc eu la cumparaturi, o zi ea.
- Si, sunteti multumiti ?
- Bineinteles! O zi bem, o zi mancam…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer