Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

joi, 4 februarie 2010

Bancuri

30 de barbati si o femeie naufragiaza pe o insula. Dupã 30 de zile, femeia, scarbita de ce a facut, se sinucide. Dupa alte 30 de zile, barbatii, scarbiti de ce faceau, o ingroapa. Dupa alte 30 de zile, barbatii, scarbiti de ce faceau, o dezgroapa.


Intra un preot intr-un restaurant, se aseaza la masa. Cheama ospatarul si il intreaba: - Fiule, balena aveti? - Nu, parinte. - Casalot aveti? - Nu, parinte. - Rechin aveti? - Nu, parinte. - Atunci da-mi o costita de porc afumata si Dumnezeu mi-e martor ca am vrut sa mananc peste.



Cocosul, team-leader.
Organizeaza o sedinta cu gainile. Despacheteaza o cutie si scoate din ea un ou de strut. 

- Nu vreau sa va critic, dar nu strica sa fiti la curent cu ce este in stare
concurenta!


 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer