Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

sâmbătă, 6 februarie 2010

Bancuri

Accident grav cu două maşini implicate. Şoferii: unul rănit grav, unul rănit uşor. La sosirea ambulanţei la faţa locului, medicul îl vede pe şoferul rănit uşor că îl regula în cur pe şoferul rănit grav. Medicul protestează:
- Ce faci dom’le, eşti nebun?
- Nu… doar îi acord primul ajutor!
- Păi primul ajutor se acordă “gură la gură”…
- Aşa am început şi noi, dar ne-am înfierbântat!


Două blonde la duş:
- Dă-mi, te rog, şamponul tău!
- Dar ai unul lângă tine…
- Ştiu, dar ăsta e pentru păr uscat şi eu am părul ud!

Ciocănitoarea se aşează pe o creangă. La un moment dat observă doi ochi mari care o priveau dintre frunzele copacului.  Ciocănitoarea întrebă:
- Bufniţo, tu eşti?
- Nu. Sunt vrăbiuţa.
- Şi de ce ai ochii aşa mari?
- Mă caaaaaaaaccccccc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer