Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

duminică, 7 februarie 2010

Ce spun zodiile după ce au făcut dragoste?


Berbec: OK, hai s-o facem din nou!
Taur: Mi-e foame, pasează pizza!
Gemeni: Ai văzut pe undeva telecomanda?!?
Rac: Când ziceai că ne căsătorim?
Leu: Zi că n-a fost fantastic!!!
Fecioara: Na că acum trebuie să spăl cearceafurile!
Balanţa: Mi-a plăcut, pentru că ţi-a plăcut şi ţie.
Scorpion: Poate c-ar trebui să te dezleg mai întâi …
Săgetător: Nu mă suna, te sun eu!
Capricorn: Ai cumva vreo carte de vizită?!?
Vărsător: Acum, hai s-o facem fără haine pe noi.
Peşti: Cum ziceai că te cheamă?!?



-Iubito, as vrea sa-mi spui doua cuvinte, cuvinte care leaga indragostitii pentru totdeauna!
-Sunt insarcinata! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer