Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

miercuri, 10 februarie 2010

Iubire tradata

Aflat pe front, un tanar soldat primeste urmatoarea scrisoare de la iubita lui de acasa :

“Draga John,

Nu mai pot continua aceasta relatie. Distanta dintre noi este prea mare. Trebuie sa recunosc ca deja te-am inselat de 2 ori de cand ai plecat si nu cred ca este corect pentru niciunul dintre noi. Imi pare rau. Te rog sa imi trimiti inapoi poza cu mine pe care ti-am oferit-o acum ceva vreme. Cu dragoste, Becky.”

Soldatul, cu sentimentele ranite si ochii inlacrimati, le-a cerut tuturor camarazilor sai orice fel de poze pe care le au cu iubite, surori sau foste iubite si amante. Pe langa poza cu Becky, John i-a trimis toate celelalte fotografii cu femei frumoase pe care le-a strans de la prietenii lui.

In total erau 53 de fotografii, alaturi de scrisoarea care spunea: “Draga Becky, imi pare rau dar nu-mi pot aminti cine esti. Te rog sa-ti iei poza din teanc si pe restul sa le trimiti inapoi!”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer