Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

luni, 18 ianuarie 2010

Bancuri



Un psihopat trăgea după el o fetiţă, noaptea, printr-o pădure întunecată şi deasă.
Fetiţa:
− Mi-e frică! Mi-e frică!
La care psihopatul:
− Da’ mie, că mă-ntorc singur ?




O familie de ţigani stau într-un cort şi tremură de frig. La un moment
dat puradelul strănută, la care tac-su' zice: - Hauleo, ai răcit
mânca-ţi-aş pulicica aia mică a ta!
După câteva minute strănuta şi fii-sa, la care tiganu' : - Hauleo, ai
răcit, mânca-ţi-aş trandafiraşu' tău!
Auzindu-l ţiganca, se chinuie şi strănuta şi ea, da' ţiganul de colo:
- Ai răcit, mânca-mi-ai p...


Se casatoreste o blonda din Iasi cu sir John. Ajunsa in Anglia trimite scrisori acasa.
Dragii mei,
Sa va povestesc cate ceva despri mini si despri ce fac eu paici.
Luni:        Mergem la teatru, sotul meu are foarti multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Marti:      Mergem la opera, sotul meu are acolo o logie, sotul meu are foarti multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Miercuri:  Mergem la meci, si acolo sotul meu are o logie, sotul meu are foarti multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Joi:         Mergem la cumparaturi, sotul meu imi cumpara di toate, sotul meu are foarti multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Vineri:    Organizam seri caritabile, vin toti prietenii sotului meu, sotul meu are foarti multi prieteni, doneaza foarti multi bani, sotul meu are foarti multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Sambata: Ni plimbam, vizitam, sotul meu are foarti multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Duminica: Facem barbekiu, vin si prietenii sotului meu, ne facem cadouri reciproc, esti foarti frumos, sotul meu are foarti multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc.

Cu drag,

 PS: Mi-i dor di p*la ca di mama

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer