Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Bancuri

Un tigan si doi romani joaca 'fazan'...
Romanii:
- Ia zi cu litera ' I '!
La care, tiganu:
- 'IXINA', ma'!....
Aia, razand, intreaba:
- Ce, ma?!?...
- Aia ma', de-o poarta-n piept politistii!...

Intrebare: Ce-ti inspira un tigan fara maini?
Raspuns : Incredere...

O blonda, o bruneta si o roscata, toate trei gravide, se intalnesc in sala de asteptare a unui cabinet ginecologic.
Bruneta spune:
- Cred ca al meu va fi baiat!
- De ce? intreaba roscata si blonda.
- Pentru ca am stat deasupra cand l-am conceput si se spune ca atunci va fi baiat.


- Ooo, zise roscata, atunci eu voi avea o fetita pentru ca a stat el deasupra!
Blonda se gandeste si, cu o privire ingrijorata, intreaba:
- Atunci inseamna ca al meu va fi ied?

Un tanar marinar se imbarca prima data pe un petrolier. Dupa o saptamana pe vas intreaba un coleg:
- Fratioare, pe vasul asta nu avem si femei ?
- Nu, echipajul este format numai din barbati.

- Si daca ai neaparat nevoie de o femeie?
- Avem un bucatar la care mai apelam din cand in cand.
Tanarul se stramba si o lasa balta. Revine insa dupa cateva zile:
- Frate, spune-mi si mie cum pot sa rezolv si eu treaba cu bucatarul ?
- Se rezolva, dar te va costa.
- Cat ?
-  Cam 400 $.
- Bine, dar de ce asa de mult ?
- Pentru ca o suta trebuie sa o dai capitanului ca nu este de acord cu treburile astea, o suta trebuie sa o dai secundului ca nici el nu e de acord cu asta si cate o suta trebuie sa o dai la doi mateloti ca nici bucatarul nu este de acord cu treaba asta !

Întrebare : - De ce are femeia orgasm ?
Răspuns: - Motiv sa mai ţipe o dată la bărbat.

Datorita crizei financiare care afecteaza in acest moment intreaga lume, pentru a face economie, luminita de la capatul tunelului va fi stinsa pana la noi ordine. S-auzim de bine...
Semnat, Dumnezeu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer