Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

joi, 28 ianuarie 2010

Bancuri

Doua bombe se intalnesc deasupra Oceanului Pacific:
- Noroc.
- Noroc. Da` tu cine esti?
- Sunt bomba americana . Tu?
- Eu sunt bomba rusa. Stii ce? Hai la o bere impreuna!
- Hai!
Zis si facut. Dupa vreo 2 ore bombele ametite bine. Bomba rusa, foarte grijulie, catre cea americana :
- Vad ca ai cam intrecut masura, hai sa te duc acasa!!!


Ion, proaspat casatorit cu Maria, la consilierul familial, discutand despre
aspectele sexuale ale relatiei...
- Domnule consilier, trebuie sa va anunt faptul ca ieri am atins perfecta
compatibilitate sexuala cu Maria!...
- Da?!?... Cum asa?!?...
- Pai, ieri ne-a durut capul pe amandoi!.

Un tip vorbeşte cu prietenul lui:
- M-am gândit să-mi omor nevasta... dar încerc să găsesc soluţia crimei
perfecte.... mă tot gândesc şi nu-mi vine nici o idee...
Amicul, mai hâtru din fire, îi zice:
- Simplu, fă sex cu ea tot timpul, dar tot timpul, şi o s-o oboseşti atât de
tare ca o să moară. Crima perfectă!
Se întâlnesc peste 6 luni. Nevasta era frumoasă, înfloritoare, iar soţul
abia se mai târa.
- Ce faci? Îl întreabă prietenul.
- Hmm, aşa şi aşa, dar uită-te la ea, proastă, habar n-are că-i pe moarte



Furnica alerga disperata prin padure... La un moment dat da nas in nas cu leul, regele animalelor: - Ce faci, furnicuto, unde alergi in halul asta? - Pai, cum, marite rege, n-ai auzit? - Nu, ce e? - S-a produs un accident ingrozitor... - Zi odata, ce e?! - Pai, s-au ciocnit elefantul si hipopotamul, rau de tot... - Bine, si ce treaba ai tu, de ce alergi ca disperata? - Ma duc sa donez sange

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer