Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

vineri, 22 ianuarie 2010

Jurnalul unui barbat

> Cand eram in
> scoala generala nu doream
> decat o femeie cu tite mari. In liceu m-am intalnit cu o
> femeie cu tite mari,
> dar lipsea pasiunea. La sfarsitul liceului m-am intalnit cu
> o fata si pasiunea
> nu mai lipsea, dar era prea colerica. Totul era o urgenta
> si plangea tot timpul.
> Am decis ca am nevoie de o femeie ceva mai stabila. Am
> gasit apoi o fata foarte
> stabila, dar era plictisitoare. Nu prea o interesa nimic.
> Ulterior am gasit una
> neplictisitoare, dar nu puteam tine ritmul cu ea. Am cautat
> una ambitioasa. Dupa
> facultate am gasit o femeie ambitioasa si m-am casatorit cu
> ea. Era atat de
> ambitioasa incat a divortat si mi-a luat totul. Acum tot ce
> vreau este o femeie
> cu tite mari.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer