Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

duminică, 24 ianuarie 2010

Bancuri

Maria era fata batrana a satului si era foarte mandra de conditia ei. Stiindu-se cu o varsta inaintata, se duce la pietrar si ii spune:


-Cand oi muri, sa-mi faci o cruce de piatra pe care sa scrie:
"Sub aceasta pietrisoara
Doarme-a noastra Marioara.
S-a nascut fecioara,
A trait fecioara,
Si-a murit fecioara."
Dupa cateva luni, moare Maria. Pietrarul nu mai tinea minte ce ii spusese femeia sa scrie dar cam tinea minte ce voia sa spuna, asa ca a sapat pe cruce:

"E Maria dedesubt; Nu are sigiliul rupt."



Un barbat si sotia lui aveau probleme acasa si si-au aplicat tratamentul tacerii. La un moment dat, barbatul si-a datseama ca in ziua urmatoare
avea nevoie ca sotia sa sa-l trezeasca la ora 5.00 pentru un zbor de
afaceri.
Nedorind sa fie primul care sa rupa tacerea (si sa piarda), a scris pe o
bucata de hartie "Te rog sa ma trezesti la ora 5.00 si a lasat biletul
unde stia ca sotia sa o sa-l gaseasca.
In dimineata urmatoare, barbatul se trezeste si descopera ca este ora 9.00
si ca a pierdut avionul.
Furios, tocmai se pregatea sa se certe cu sotia lui ca nu l-a trezit, cand
a observat un biletel langa pat:
"Este ora 5.00.Trezeste-te!".
Concluzia: barbatii nu sunt echipati pentru genul acesta de intreceri.



Patru prieteni in vacanta. La hotel, neavand prea multi bani, hotarasc sa doarma cate doi in camera. Unul din ei se stia ca sforaie atat de cumplit, asa ca au convenit sa doarma in camera cu el pe rand, fiecare cate o noapte. A doua zi dimineata, vine primul care a avut "onoarea", cu ochii rosii, parul ravasit etc. "N-am putut dormi toata noaptea, am stat in fotoliu si m-am uitat la el" In ziua urmatoare, urmatorul, rupt de somn si el: "Cum dracu' sa dormi, se clatina acoperisul de la sforaitul astuia, am stat toata noaptea in fotoliu si m-am uitat la el"In ultima zi, vine al treilea fresh, odihnit, bine dispus. Ceilalti mirati: "Cum ai reusit?!?" "Simplu. Inainte de a ne baga in pat, l-am strans in brate, l-am sarutat dulce si i-am spus noapte buna. N-a inchis un ochi !!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer