Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

vineri, 22 ianuarie 2010

Bancuri batranesti

Un batran si o batrana se cunosc intr-o casa de batrani. Dupa un timp ce s-au cunoscut mai bine ii spune batrianul:
- Sex nu mai putem face, cel putin vrei sa mi-o tii in mana?
- Da, desigur! raspunde batriana. Si de atunci, seara de seara, pe o banca in parc, i-o tinea batrana in mana. Dupa un timp batranul a disparut, iar batrina era ingrijorata: ce s-o fi intimplat?! L-a cautat prin gradina si deodata l-a vazut pe o banca cu alta batrana… care i-o tinea in mana. Enervata, batrana striga:
- Ce are femeia asta si eu nu am?
- Parkinson - raspunde batranul.



Doua femei in varsta se plimba cu masina. Ambele sunt atat de mici incat abia vad peste bord. Ajung la un semafor, iar cea din dreapta observa, dar nu este sigura ca au trecut pe rosu. La urmatorul semafor iar are impresia ca au trecut pe rosu, dar nu zice nimic pentru ca s-ar putea sa aiba vedenii. La al treilea semafor este foarte atenta si acum vede. Au trecut pe rosu. Atunci exclama:
- Am trecut pe rosu de trei ori, vezi ca poate ne omori!
Cealalta uimita:
- Aoleo, dar eu conduc?



Doi mosi se-ntalnesc pe strada. Stau ei la o tabla si trec la intimitati.
- Auzi, ma Ioane, tu mai faci ceva cu nevasta-ta?
- Daaaaaaaaa
- Si cum ma, ca io nu mai pot?
- Pai sa vezi...
- Zi ma mai repede!
- Cand ajung seara acasa...
- Zi, ma, zi mai repede!
- Se aseaza nevasta-mea langa mine....
- Da! Da!
- Dezbracata adica...
- Si....
- Pune mana pe ea....
- Si....
- O lasa sa cada si pe partea cui cade se duce a doua zi la lapte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer