Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

vineri, 22 ianuarie 2010

Moneda de schimb in vremuri de criza

Sotul, aflat la capsuni in Spania, scrie sotiei sale iubitoare, lasata singura, pe plaiurile Carpato-Danubiano- Pontice, in valtoarea societatii de tranzitie.

Draga mea,
Nu-ti pot trimite salariul luna aceasta, din cauza recesiunii economice profunde in care s-a afundat subit economia mondiala, asa ca iti trimit 100 de sarutari infocate.
Tu ai fost, esti si vei ramane, iubirea mea pe viata!

Sotul tau,


Ionica



------------ --------- --------- --------- --------- --------- ---------
--------- -
Dupa cateva zile, sotia iubitoare ii raspunde:


Dragul meu,

Iti multumesc pentru cele 100 de sarutari infocate si iti trimit detaliile cu privire la cheltuielile mele recente:
1. Laptarul a fost de acord sa primeasca 2 sarutari pentru lapte si sa ma dezbrac in fata lui, in fiecare dimineata, pentru o luna de  zile.
2. Electricianul a acceptat sa nu ne decupleze inca de la curent abia dupa ce i-am aplicat cea de-a 7-a sarutare infocata (pe ureche), l-am mangaiat 10 minute intr-un anumit loc si l-am lasat sa-mi bage limba in gura de 3 ori.
3. Proprietarul vine in fiecare zi si cere 2-3 sarutari de  consolare in loc de chirie, in plus, m-a anuntat ca, de luna viitoare, va  trebui sa i le aplic intr-o zona mai sensibila, intelegi ce vrea sa zica, da?....
4. Patronul supermarketului nu a acceptat numai sarutari infocate, astfel ca a trebuit sa-i ofer si alte 'chestii' negre si fierbinti (nu cafea, ca nu mai avem!)....
5.. Pe maruntisuri am mai cheltuit 40 de sarutari infocate +  mangaieri.
Nu-ti face griji pentru mine, mi-au mai ramas vreo 35 de saruturi si sper sa ma descurc luna aceasta. Pot sa-mi fac planul de cheltuieli si pentru luna viitoare la fel?
Te rog, sfatuieste-ma cate sa dau la revizia masinii?!

Cu drag,
Iubirea ta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer