Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

miercuri, 27 ianuarie 2010

When i grow up I want to be like mommy ....tradus

Cat de important e sa verifici tema copilului tau
Priviti desenul, apoi

CITITI SCRISOAREA MAMEI CATRE INVATATOARE





Stimata dna Popescu,
Doresc sa clarific faptul ca nu sunt si nici nu am fost vreodata dansatoare la bara.  Lucrez la Bricostore si i-am spus fiicei mele Ioana ce saptamana de cosmar a fost saptamana trecuta, inainte de viscol.
I-am spus ca am vandut fiecare lopata pe care o aveam in stoc
.Si apoi am mai gasit inca una in deposit si cativa clienti se certau care sa o cumpere. Desenul Ioanei NU ma infatiseaza dansand la bara.
Trebuia sa ma prezinte ca vanzand ultima lopata pe care o aveam la Bricostore
.
De acum inainte imi voi aminti sa verific mai riguros tema Ioanei inainte de a o preda.


Cu stima
,
Dna Ionescu

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer