Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

vineri, 15 ianuarie 2010

O adevarata eroina

Jurnal Personal: Prima zi
> >  Bagajul este facut si sunt gata sa plec intr-o croaziera. Mi-am luat toate rochiile frumoase si cutia e machiaj.Sunt intr-adevar nerabdatoare sa ma bucur de acest voiaj.
> >
> >  Jurnal Personal: Ziua a doua
> >  Am petrecut ziua intreaga in larg. A fost minunat si am vazut niste balene si delfini. Aceasta vacanta a inceput intr-un mod minunat. Astazi l-am cunoscut pe Capitan care pare sa fie un om foarte dragut.
> >
> >  Jurnal Personal: Ziua a treia.
> >  Astazi am petrecut o parte din zi la piscina. Capitanul m-a invitat la masa lui pentru dinner. M-am simtit onorata si am petrecut minunat. Capitanul este un gentleman, este foarte atent si atractiv.
> >
> >  Jurnal Personal: Ziua a patra.
> >  M-am dus la Cazinoul vasului si am cistigat $800.
Capitanul m-a invitat sa iau dinner-ul cu el in cabina lui. Am avut un dinner copios cu caviar si sampanie. El mi-a cerut sa stau peste noapte  - dar am refuzat. I-am spus ca nici nu ma gandesc sa-mi insel barbatul!!!
> >
> >  Jurnal Personal: Ziua a cincea.
> >  Astazi m-am dus iarasi la piscina si m-am bronzat putin. Apoi m-am dus la Piano-Bar si am petrecut restul zilei acolo. Capitanul m-a vazut si mi-a adus citeva bauturi. Este intr-adevar un om incintator. Mi-a cerut din nou sa-l vizitez peste noapte dar l-am refuzat. Atunci el mi-a spus ca daca nu petrec noaptea cu el, va scufunda vasul!... Am fost stupefiata!!!...
> >
> >  Jurnal Personal: Ziua a sasea.
> >  Azi am salvat 1600 de suflete...........de patru ori le-am salvat!!!     

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer