Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

luni, 18 ianuarie 2010

Bancuri



Culmea eternitatii:
Patru blonde, in patru masini, intr-o intersectie nesemaforizata!


Un tip vine acasa si isi gaseste sotia dezbracata pe hol facand spagatul.
- Ce faci aici draga, intreaba sotul?
- Uite dragul meu, am facut yoga aici pe hol si nu mai pot sa ma ridic pentru ca mi s-a lipit ca o ventuza de gresie.
Incearca tipul sa o ridice ... nimic!
Cheama si vecinul sa-l ajute ... nimic!
- Nu ai un ciocan sa spargem gresia din jurul pasaricii, intreaba vecinul ?
- Esti nebun, zice sotul! O placa costa 150 de euro! Mai bine ma duc sa chem salvarea!
Pleaca tipul si cand vine, vede ca vecinul se juca cu tatele nevestei. Sotul revoltat:
- Cum iti permiti asa ceva?!?
- Pai m-am gandit sa o excit pana se umezeste ... ca sa o impingem pana in bucatarie unde e gresia ieftina!

Cele cinci porunci ale vietii (valabile la serviciu):
1. Sa nu gandesti.
2. Daca gandesti, sa nu spui.
3. Daca spui, sa nu scrii.
4. Daca scrii, sa nu semnezi.
5. Daca semnezi, sa nu te miri. 


Parintii vin acasa, intra in camera copilului si vad iesind de sub perna un colt de revista. Curiosi, scot revista si vad cu stupoare ca e pentru sado-masochisti. Dupa un timp lung de gandire, tatal spune, incet:
 - Eu zic sa nu-l batem....


Din cugetarile lui Bula:
De multe ori , cand plangi , nimeni nu-ti vede lacrimile !
De multe ori , cand esti ingrijorat , nimeni nu-ti simte durerea !
De multe ori , cand esti vesel , nimeni nu se uita la zambetul tau !
Dar e destul sa te basesti o singura data ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer