Fun@Work

After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Cateva cuvinte de inceput

joi, 14 ianuarie 2010

Poezie Toparceanu - Chitanta

Tanta, domnisoara Tanta
   E-o duduie foarte sic,
   Zvelta, cu ochi mari si negri,
   Cap superb, nasucul mic,
   Picioruse lungi si durde
   Si cand se plimba prin Tei
   Toti birjarii o admira:
   - Ma, halal de mama ei! 

  Ce profesie are Tanta?
   Uite, n-as putea sa spun;
   Nici nu ma intereseaza
   Chiar daca o presupun.
   Dar cum Tanta-i delicioasa
   Si-are maniere fine,
   Nici nu vreau sa stiu ce face,
   Nici cu ce si nici cu cine. 

   Ca vecini se mai intampla
   Ca sa-i cer un ac sau ata,
   Sau imi cere ea o carte
   Pana maine dimineata.
   O vecinatate draga
   Ne-a prins zilele-n catuse
   Ca ades intru la Tanta
   Fara sa mai bat la use. 

   Tot asa-ntr-o seara intru
   Era iarna grea si ger,
   Si-o gasesc in pielea goala
   Stand langa calorifer.
   Naucit de frumusetea-i
   Dau sa ma retrag un pic
   Insa Tanta-mi spune:
   - Intra, intra draga, nu-i nimic ! 

   Am intrat si beat de farmec
   O-ntreba-i plin de mister:
   - Pentru ce stai goala, scumpo
   Langa acel calorifer?
   - Fiinca-a fost proprietarul,
   Mi-a raspuns sagalnic Tanta -
   Si-uite mi-am platit chiria,
   Iar acum, usuc chitanta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mailuri Funny Hazlii

Blogroll

Categorii

Arhivă blog

Popular Posts

Abonati-va pe email

Despre mine

Fotografia mea
Octavus
Mare om, mare caracter..
Vizualizați profilul meu complet

Statistici din 02.02.2010

Disclaimer